Sjutton långa år

Folk frågar hur det känns och jag har verkligen ingen aning. Borde det kännas speciellt att fylla år? Det är egentligen bara e vanlig dag som säger att man är ett steg närmare 18 år, ett steg närmare rynkor, ett steg närmare döden. Trots allt tycker jag om den här dagen, alla runt mig får mig att känna mig smått speciell just idag.

Den värsta frågan som kommer upp när den här dagen närmar sig är just "vad önskar du dig". Jag önskar mig absolut ingenting, bara att få vara med dem som står mig närmast. Ändå uppskattar jag presenter och omtanken, man har något som påminner en om just den här dagen, om just den personen man fick det av. Men nej, jag behöver inget. Bara sällskap av den bästa.

Och för att "fira" min sjuttonårsdag ska jag och min pojkvän ta oss ett dopp, hans första i sommar. Äta på subway och ta det lugnt bara. Tack Nicklas, för allt du gör.

Kommentarer

Grattis! :)



svar: Ja prova baka muffinsarna! :)

2009-08-23 17:34:28

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback