Trettioförsta


Vad är skönare än att dra på sig de allra skönaste och varmaste (och en aning fulaste :D) strumpor och sätta sig på sängen med massa kuddar och filtar och en varm kopp vaniljte i handen? Tror inte det finns något skönare, om man bortser de riktigt mysiga stunderna med min fina pojke.

På tal om min pojke har vi idag, trettioförsta, varit tillsammans i tio hela månader. Känns mycket mindre än så, men dessa tio månader har varit de absolut bästa. Lärorikt och underbara minnen har du gett mig... mer ska det bli! En extra våt puss till dig Nicklas!

Min blogglust börjar komma tillbaka, kanske märks en aning. Fast nu ska jag ta och hoppa i säng och ta mig till skolan i väldigt gott skick förhoppningsvis (vanligtvis blir förkylningar värre över natten?). Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback