Bexx design!

Rebecca hörde av sig för andra gången och bad om en ny design! Ni förstår nog inte hur otroligt glad jag blir när ni kommer tillbaka och ber om MIN hjälp. Vet själv inte vad jag tycker om den här designen, tror jag gillar den lite extra även om den kanske inte är så speciell :)

Rebecca fick också två popups med Om Mig och Om Bloggen. Hon bad mig visa hur jag gör designer så jag tänkte att det kanske kan vara bra att veta för alla dem som vill försöka göra eget, därför tänkte jag visa i ett videoinlägg hur ni gör en header från grunderna. Visar dock inte hur ni lägger in allting, om någon undrar det kanske jag kan förklara det i senare nångång. Själv tror jag det finns tusentals med sidor som förklarar det, google has your answers!


Videoguiden får ni se på onsdag antagligen!


Kommentarer

Hej!

Så fina designer du gör, och så fint du har det.

Kollade på Klaudias design och den var ju så sjukt snygg! Så jag tänkte fråga om du kan hjälpa mig med en? Och kostar det pengar? Kram kram :)

2009-12-13 21:53:09
a home far away - http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Vad snällt av dig att lägga ner tid för att hjälpa andra!



Ha en fin dag!

Kram Gunilla i Singapore

2009-12-14 03:51:48
Ida Tallhed - http://idatallhed.blogg.se/

Jag har blivit utsedd till en finalist i veckansblogg -tvälingen inne hos http://vardagslyckan.blogg.se vill du, så får du gärna vara snäll att rösta på mig i röstningsgrejen i hennes meny högst upp :)



KRAM / Ida Tallhed

2009-12-14 10:42:45
Anonym -

hur får man en fin design av dig

2009-12-19 17:45:05

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback