Dagens inköp


Jag fyndade ett Hama-stativ idag för endast 16 €. Har länge funderat på att köpa ett stativ men inte kännt att jag varit i behov av det därför tänkte jag också att varför skulle jag ge en hundring när jag nu kan slippa undan med en så liten summa? :) Och om det går sönder har jag inte förlorat så mycket i slutändan heller!

Det andra som jag gillade extra mycket av inköpen jag gjorde idag är helt klart mina nya vinröda sängkläder med guldiga kinatecken på! Absolut favorit kan jag säga er :) Och hur härligt är det inte att lägga sig när sängen är nybäddad? Extremt härligt!

På måndag tänkte jag köpa mig ett par dynvar att dra över mina orange-gula prydnadskuddar som ni inte ser på bilden. Röda och svarta skulle allt vara rätt läckert! Längtar tills jag får inreda en egen bostad, kommer säkerligen vara 60% rött ;)

(Textur: Wojtar )

Kommentarer
Fotograf Sara Marklund - http://saraamarklund.blogg.se/

Svar: Det går bra för dig att vara med i tävlingar i min blogg även fast du bor i Finland :)

2009-12-19 22:49:47

Ja, vad bra, jag är fortfarande intresserad! :)

2009-12-19 22:54:33

Fin blogg :)

2009-12-20 10:34:23

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback