Alla Hjärtans Dag !

Aldrig någonsin har jag värdesatt den här dagen, inte som jag gör i år. På sistone har jag lärt mig hur otroligt mycket vänner och pojkvän betyder för mig och därför känner jag mig extra kärleksfull idag. Man kan ge dem kärlek vilken dag som helst, men just idag borde ändå alla få känna sig lite extra speciella tycker jag. Trots det har jag inte tillbringat min dag med varken vänner eller pojkvän.. nej, med min bror faktiskt. Han står mig väldigt nära och jag kan alltid räkna med honom, så nu kan jag faktiskt säga att min alla hjärtans dag för en gångs skull varit riktigt bra.

Vi lagade pizza åt oss, bänkade oss framför teven och kollade en film.. han drog sina hundra skämt om hur dum jag är och sen satte vi också på Jeff Dunhams spark of insanity. Rätt mysigt var det tills våra föräldrar kom hem och vi tappade lusten att ens sitta där, istället satte vi oss framför hans dator och började spela Frets on fire, hah :D Måste säga att jag absolut inte ångrar att jag skippade bio med tjejerna ikväll.. träffar dem ändå imorgon, vilket jag ser fram emot :) God fortsättning på kvällen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback