Avundsjuka, saknad och ... ?


Tänkte just skriva hur otroligt bitter jag är för att det inte går att ladda upp bilder, vilket inte gått hela dagen... men just när jag tänkt tanken upptäckte jag att det funkade igen. Men hur som helst så märkte jag att det inte fanns så många intressanta bilder som är värda att visa :D hah, men here we go. Kommer flera senare bara jag redigerat dem så.

Imorgon ska jag göra något med Anela, för jag har bestämt mig att inte hela lovet ska gå åt att sitta och inte göra något. Jag blir nästan lite avundsjuk på alla som har fullt planerade lov, de som gör något och inte bara sitter hemma. I det här fallet syftar jag på min kära pojkvän, men det är kanske bara för att jag saknar pojken så grymt. Om det inte varit så kallt och halt ute skulle jag utan tvekan hoppat på vespan och kört raka vägen in till stan.. men så är inte fallet just nu.

Har varit riktigt sugen den senaste veckan på att dra fram min sexiga vespa och köra lååånga vägar, varför jag vet inte. Skön känsla att sätta sig på den svarta sitsen och susa fram på vägen. Tycker om att känna att man har kontroll över allting, man bestämmer själv vart man ska åka och när man ska åka. Hatar att be om skjuts, hatar det verkligen.. speciellt när man åker till någon som bor långt borta är man helt beroende av föräldrar. Och då gott folk, blir det att åka hem när föräldrarna vill hoppa i säng, för ingen väntar tills tidigt på morgonen för att komma och hämta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback