You could be happy

Egentligen tycker jag inte alls om att vara ensam med någon jag inte kännt så gott som hela livet. Jag vet inte varifrån jag har fått den rädslan.. saken är den att jag hatar pinsamma tystnader och jag har en oförmåga att bryta dem. När det väl händer tänker jag inne i huvudet säg si och så.. ni vet. Men tankarna blir aldrig till ord. Just därför läste jag horoskopet innan jag åkte hemifrån idag, inte för att jag tror på det, utan bara sådär annars. Ibland kan det vara otroligt intressant att läsa det och senare inse att det faktiskt stämmer delvis.

Var på stan en stund med min pojke, hem kom jag med en ny väska och en pincett.
Hann också besöka Madde, blev mest att sitta och prata. När man inte träffats på ett tag kan det ju finnas en del att prata om.. men vet inte om det var något speciellt idag, hah. Iallafall så var det riktigt trevligt tyckte jag, får väl börja hitta på något mera snart.

Det är bara två sportlovsdagar kvar nu, jag längtar men ändå inte. Enda orsaken som gör att jag vill till skolan igen är att jag åtminstone får något att göra då. Vill inte dit för att jag har gymnasieperiod nu och det blir alldeles för mycket att plugga för att jag ska orka med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback