we all love sundays

Festen jag var på igår var ingen höjdare precis, enda roliga var kanske att träffa folk man inte sett på månader. Kom iallafall hem halv ett tiden och lade mig ner framför tvn och kollade någon serie som var dubbad till tyska. Det är så otroligt fult när tyskarna dubbar allt som kommer på tvn, precis allt. Låter helt hemskt, speciellt när de väljer helt fel röster till fel personer. Det är kanske bara jag som lägger märke till såhär onödiga saker som ingen annars skulle komma att tänka på, men någon måste ju.

Idag hade jag tänkt sitta här och redigera klart alla bilder jag kommer behöva till estetikuppgiften så skulle jag bara klippa ihop hela alltihopa till musik imorgon, MEN jag har ju alltid sån jäkla tur så det lyckas aldrig för mig. Går tydligen inte att spara bilderna och gissa vem som är sur nu. Nåja, jag får försöka komma på en lösning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback