Nokia Morph, något för dig ?


Jag brukar inte precis reagera när jag ser något i den här stilen.. men det var så pass sjukt så jag känner mig tvungen. Nokia tänker försöka uppnå något som för mig är väldigt onödigt och nästan lite omöjligt också. Nokia Morph är en telefon med otroligt många egenskaper, man kan vika den i princip hur man vill, den laddas i solen och den har en självrengörande effekt .. plus en hel del annat. Det som jag absolut inte kan förstå är hur de ska få en telefon vikbar på alla sätt som de visar här ? Kanske bara jag som är lite extra dum som inte förstår det :D

Undras när dessa blir verklighet, själv tror ja att de kommer bli otroligt populära i början. Jag tycker egentligen att den är rätt najs, kan ju vara bra med alla dessa avancerade egenskaper ibland. MEN jag skulle själv inte köpa den. Jag har mycket hellre en enkel telefon, för ibland förstår jag mig inte ens på min egen (en av nokias xpress music-telefoner) :D Och jag gissar även på att denna kostar runt en femhundring (EURO) när den kommer ut OM den kommer ! Jag är otroligt skeptisk till Nokias nya påhitt :)

Kommentarer

haha va dumt! undras hur e sir ut tå vi e 50! vi kommer väl ha inbygga telefoner i öronen tå :D

2009-02-25 19:32:12

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback