She would have been a sweetheart

På bara några timmar har jag hunnit dra fram barnet inom mig och ha det riktigt roligt för en gångs skull ! :D
Jag och Cecilia åkte till Anela först .. vi hade ingen aning om vad vi skulle göra. Men när det ändå är såhär mycket snö ute och pulkbacken är endast några hundra meter ifrån oss, vad gör man då om inte just PULKAR ? Men hur gör man om man varken har pulka eller rutschlappar ? Jo man använder sig av stora soppåsar såklart ! Bortsett från att man blev otroligt våt om baken och fick snö innanför byxorna var det sjukt roligt. Jag ler som ett fån när jag skriver det här, så glad är jag :) så något bra har jag åstadkommit idag.

Börjar redan bli trött ! Men nu tänkte jag rota igenom hela mitt rum och hoppas på att min röda pincett dyker upp. Jag saknar den .. eller nej jag är i behov av den !

Kommentarer

Thank you for stopping by my blog today. Your photos are really interesting and I will come back for another visit soon.



This shot is lovely - the color is so incredible.

2009-02-28 02:59:36

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback