En ledig onsdag

Usch vad tiden går, redan två här hos mig. Och inte har jag hunnit få något gjort sen jag tvingade mig upp ur soffan :D Nåja, det händer väl inte så mycket idag heller skulle jag tro. Tror jag, Anela och Cecilia skulle hitta på något även idag.. det hoppas jag på iallafall. Vill inte sitta hemma idag heller, blir nästan lite så att om man gjort något en dag så vill man göra ännu mera nästa.

Ska försöka dra på mig ordentliga kläder och göra det bästa av dagen :)
 ... igår när vi åkte till Anela fick jag syn på ett ställe som skulle vara intressant att gå och fotografera, så det måste jag absolut ta och göra någon dag, kanske idag t o m om ingen hör av sig :D hoppas lilla jag inte glömmer det helt, med tanke på hur lätt jag glömmer saker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback