en god start på året



God morgon säger jag nu ! Klockan är typ halv tre och jag är nyvaken, haha :D den senaste veckan har jag blivit ganska bra på att sova länge, eller så är det bara för att jag inte orkar dra mig ur soffan.

Eftersom det är ny månad nu tänkte jag ta och fixa arkivet här på bloggen lite snabbt. Funderar på att lägga in för hela året så behöver jag inte göra det varje månad sen. Men .. idag händer väl inget speciellt för min del, ska röja upp i mitt rum & gå på en promenad med morsan, plus att Donne följer med oss ! :) (Donatello/Donne är kameran för er som inte visste, tihi) Känns så trist att sitta hemma nu när jag gjort det redan halva lovet, så jag ska se sen om nån vill hitta på något också. Dessutom måste jag ta mig an mattepluggandet snart också, annars kommer det helt klart lämna till sista dagen innan provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback