händelserikt lov, eller inte



Min promenad med morsan var väldigt snuvig & kall. Tänk hur mycket man klagar nu på kylan då det knappt är fem minusgrader.. åtminstone om man jämför med för några år sen när det var så kallt att håret blev helt vitt av kylan. Då var det minsann kallt. Yep, jag har ju mina små funderingar.

Äntligen ska det hända något på jullovet .. satt nyss och skickade med jenny & hon sa att vi inte gjort något sen vi var hos henne sist. Vilket var evigheter sen känns det som, även om det var för lite mer än två veckor sen. Men ändå, jag trodde vi skulle hitta på massor under lovet,  men nu har deras halva lov åkt i absolut ingenting och vi har ännu inte gjort något. Antagligen är vi hos mig imorgon kväll. Men nu ska jag se om jag kan få ihop en liten sammanfattning av det gångna året, så ni får vänta och se om det dyker upp något sånt snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback