i can hear my brain thinking

Min dag började i en chock och slutade som .. ja det får vi se. Åkte till skolan idag för att skriva en mattetent, nu hoppas jag bara på det bästa. Jag och Nicklas gick in till stan en stund, tiden gick som bara den och till slut var jag tvungen att hoppa på bussen. Sen jag kom hem har jag väl suttit här hela dagen, kollat film, redigerat ett par bilder och nu önskar jag så jäkla hårt att min pojke eller någon annan ska komma och underhålla mig en stund för att jag är i behov av det. Men den tanken får jag nog lätt glömma, för det lär inte ens hända så sent som det är.

Just innan jag började skriva det här hade jag vaknat ur mina sköna drömmar efter att ha somnat till the Happening. Men ska väl försöka se klart den efter det här, har ändå inget bättre att göra. För stunden snurrar miljoner tankar i mitt huvud som helt enkelt inte vill låta mig vara ifred. Ibland tycker jag det skulle vara skönt att stänga av hjärnan en stund och slippa tänka tankar man inte vill tänka. Gonatt !

Kommentarer
Bröllopskoll - http://brollopskoll.blogg.se/

Sv. Nej, det är inte ofta man ser en bröllopsblogg, det kan jag hålla med om.



Jag har precis uppdaterat så kika gärna in!

2009-01-11 21:30:11

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback