i'm learning how to count

Har pluggat i stort sett hela dagen så det finns väl inte så mycket intressant att berätta om min dag. Det här är faktiskt första gången jag anstränger mig inför ett matteprov .. annars brukar jag aldrig läsa till såna prov. Så jag får väl hoppas att allt plugg löns till slut. Imorgon skriver jag knappast något, ska ju plugga men dessutom ska min bror fixa min dator (om det blir i morgon är en väldigt bra fråga) så det kan ju också hända att jag inte har tillgång till någon dator.

Idag var det första gången på väldigt länge jag var trött, så trött att jag somnade till en film. Seriöst, jag har inte varit trött på nästan tre veckor, och annars brukar jag nästan somna sittandes. Alla mina krafter försvann väl i matematiken, inte så dum teori. Nog om matte för nu ska jag fortsätta plugga & kolla tv .. HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback