2 januari

Har suttit och kollat på en massa bilder i säkert en timme nu, jag som tänkte göra det snabbt bara och sen laga lite mat åt mig. Äter mina punschbollar som jag inte orkade äta upp på nyårsafton, men dom får bli min frukost tills vidare. Efter att ja skrivit det här ska jag nog skaffa fram lite ordentlig mat åt mig och bror .. vi är ensamma hemma idag verkar det som. Mamma jobbar idag & pappa är spårlöst försvunnen, säkert åkt till farmor eller något i den stilen.

Flicksen kommer hit ikväll, vi ska laga god middag & sen blir det mys med filmer, filtar och ljus. Alla har en arbetsuppgift & jag står för snacksen & filmerna .. så jag ska väl springa till butiken sen då morsan kommer hem. Sen måste jag ännu hinna i duschen, städa, fixa filmer och kanske ännu ut och gå när mamma kommer hem. Får se hur jag lyckas med det, har ju suttit här i två timmar redan och inte fått nånting gjort. japphej som pojk skulle sagt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback