stuck in a moment



Kan bli lite mycket katter några dagar framöver, men vem skulle inte falla för en så söt varelse?
Irriterande nog försvann skärpan i samband med bilduppladdningen, men lika fin katt endå!

Har aldrig sen jag köpte systemkameran satt mig ner och försökt lära mig något, oftast har jag använt full automatik eller ingen blixt-läget. Fast igår blev jag smått intresserad och det börjar väl vara dags att lära sig något nytt. Har ju tid med det också...  alltså att lära mig!

Var till stan idag och kollade runt lite på objektivpriser osv... tänkte att om det skulle finnas något billigt kanske jag passar på även om det inte känns så lockande att köpa så dyra saker här pga. garantin. Men det visade sig att det är i princip samma priser här som i Finland, så det kan jag glömma direkt. Det fick bli ett par vardagsskor istället, Puma helt klart.

Kommentarer
Sandra -

Åh vad söt :) Hoppas ni har det bra därnere!

2009-07-31 16:06:39
Xphoto -

cute :D

2009-07-31 17:20:25
M [Foto&Vardag] - http://rosafisk.blogg.se/

Så fina bilder! :)

2009-10-10 17:51:50

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback