One million things to do

En resa innebär så mycket mera än bara "att resa".  Jag känner mig redan nu stressad över att jag inte ska hinna med allting som ska göras innan även om det är tio dagar kvar.

Miljoner saker kvar känns det som... måste in till stan och köpa en hel del ännu, men tur är väl det att jag är ledig hela nästa vecka förutom just fredag när vi åker. Hade ändå tänkt att jag tar mig in till stan den dagen och träffar Nicklas en sista gång ännu (väldigtjättemegaSNYFT), känns jobbigt men jag vet att vi klarar det... there's too much love in it ;) hihi. Man måste ju tro på något för att det ska gå! Snart har vi hållit ihop i åtta hela månader och vet ni, det känns inte alls länge.

Kommentarer

Vad säger du? I färg eller svartvit? Kom in och lägg en röst på den bild du tycker är finast! :)

Jag lägger till dig på bloglovin också :)

2009-06-25 14:52:46

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback