Två flugor i en smäll

Eftersom jag levt i någon helt annan värld med tankarna på sistone glömde jag helt bort att mamma fyller på söndag. Så när jag kom att tänka på det kände jag hur paniken sakta men säkert började stiga upp i hjärnan... ingen chans att jag slipper in till stan innan det!

Tur var det att min bror (som igår kom hem med sin första bil), skulle till stan och köpa present till sin flickvän som fyller nästa vecka! Jag tog chansen att åka med, men oj vad mina ben fått lida idag. Är ganska säker på att jag aldrig varit såhär trött, inte på sistone iallafall. Nu ska jag platta håret innan jag lägger mig ännu, kanske ser någon film eller städar smått innan också. Men idag kan jag säga er att mitt packa-inför-resan-sug har ökat drastiskt! Tror resväskan åker fram väldigt snart :D puss gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback