Please don't stop the rain



Åh, så underbar... skulle kunna lyssna om och om igen!

Jag vet inte vad jag gjort men jag är limin (vad heter det på högsvenska? typ... muskel/träningsverk?) i hela kroppen. Precis sådär så jag knappt kan ta mig framåt. Haha... ännu är det fem arbetsdagar kvar innan resan, hur ska detta gå? Men ändå på något sätt är det skönt att jobba och sen veta när man handlar att det här är MINA pengar! Det är en helt annan känsla att shoppa när man själv jobbat ihop pengarna :)

Jag skulle behöva totalrensa datorn snart, den är så full av onödiga saker att jag inte ens kan använda photoshop längre (bokstavligen). Great... Nu sängen, Dawson's Creek och förhoppningsvis Nicklas(?) hih! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback