Utmaning: tretimmarsfilm!

Har äntligen tagit mig an utmaningen att se The Curious Case Of Benjamin Button, en tre-timmar lång film. Jag håller mig helst till de vanliga 1,5-timmars filmerna...men vad är bättre än filmtittande en så här mulen dag? Finns nog inget bättre skulle jag tro, bortsett från att umgås med världens bästa Nicklas förstås.

Den är rätt intressant, men man måste tänka lite extra själv för att förstå det hela. Tänkte ta en kort paus och hoppa i duschen, att skjuta upp det skulle inte vara så smart. Tänkte annars sitta och kolla massvis med film hela kvällen lång för imorgon bär det av till Vasklot och ett åttatimmars-pass igen. Men vad gör jag inte när jag behöver pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback