Objektiv och fjärrutlösare

      
Bild: Cyberphoto.se

Provade mig på porträttfotografering förra veckan och märkte hur kul det är. Nu vill jag fortsätta med det, men jag behöver ett bättre objektiv.. fast å andra sidan vill jag ha ett macroobjektiv istället. Zoomobjektiv skulle vara det andra alternativet. Men jag har tid att fundera på det till juli för först då blir det att köpa eftersom jag ska sommarjobba lite nu som då. Sen skulle det passa bra med en fjärrutlösare, fast en trådlös helst. Hittade en som skulle passa mig perfekt, hon denna bloggare  .. men jag tror det är väldigt liten chans att jag skulle vara "the one" som skulle få köpa.

Förvirrar mig själv nu angående alla objektiv.. när det finns så mycket att välja mellan skulle det vara bra att få testa dem innan man köper. För jag är ganska petig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback