We get it on most every night


Jag hatar känslan när något psykiskt trycker på i kroppen och du vet vad det beror på men ändå kan du inte berätta vad det är, inte ens erkänna för dig själv vad det handlar om. Lite så känner jag mig nu faktiskt.

Om tre veckor ska jag börja leva livet på allvar. Jag ska inte öppna en enda bok som påminner mig om den plågsamma gymnasietiden jag varit med om. Jag ska njuta fullt ut av praktiken och jag ser verkligen fram emot den. Det verkar verkligen bli sex otroligt sköna veckor med den där Anders på redaktionen ! Hah :D dom verkade så glada att jag ville komma dit.. men iofs vem skulle inte vara glad om dom skulle få en gratis arbetare till sitt företag ?

Men nu ska jag fokusera på nuet, plugga lite och hoppa i duschen efteråt om jag hinner. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback