Pluggtalk

Känns riktigt onödigt att ens skriva något när de senaste dagarna har bestått av så mycket plugg och jag har inte alls orkat ta mig tiden och skriva något vettigt för att .. jag inte haft tid :> I skolan sitter man konstant och lyssnar på lärarna och skriver tills man får skrivkramp så handen nästan skriker efter hjälp. Sen när man kommer hem är det bara att dra fram böckerna och plugga hårt hela kvällen. Det är väl så mina veckor kommer se ut ännu i 25 otroligt långa dagar, om jag minns rätt.

Idag hade jag så gott som hela dagen perfekt planerad, men mina planer förstördes totalt genom att jag somnade och sov bort hela kvällen. Just därför jag fortfarande sitter här och försöker plugga, men jag kommer ingen vart. Men tänkte hoppa under mitt sköna täcke nu och sova en stund.. blir att hoppa i duschen innan skolan imorgon, för inte ens det hann jag med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback