Jag är helt ofattbart överlycklig

Känns som en evighet sen jag skrev av mig här. Men det känns så onödigt att sitta och rabbla upp massa vardagsprat om vad jag gjort under dagen, hur skolan har varit o s v ...

Så jag kan inte påstå att jag her något intressant att berätta om tiden som gått sen jag skrev sist. Blir mest att plugga tills alla bokstäver och siffror smälter ihop och man inte längre ser vad orden står för. Och igår var första riktigt lugna dagen på väldigt länge, en dag när jag tänkt skriva ner något här men ändå inte fått ihop något. Jag förberedde två bilder till ett inlägg och sen gick det inte att ladda upp ens.. går fortfarande inte. Stor suck här va.

Men något riktigt häftigt har hänt iallafall. Har äntligen fått ett JA angående praktiken ! Känns så jäkla skönt nu så behöver jag inte sitta och oroa mig om jag kommer få någon plats eller inte.. kan andas ut med andra ord. Kommer få vara på barntidningen EOS i sex veckor, och det verkar bli så himla kul. Dessutom verkar arbetet vara ganska mångsidigt också, så det blir inte att sitta på samma ställe med samma sak alla dagar. Ser verkligen fram emot det, bara 33 dagar kvar nu. Jag är totalt överlycklig, sådär så jag skulle kunna skrika mig hes :D :D

Kommentarer
Sacoholic - http://sacoholic.blogg.se/

dit har jag å vari på prao, e va skitkul!

2009-03-13 18:50:38

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback