Kort om dagen

Är otroligt lugnt här på praktiken idag, Anders är ute på uppdrag och lilla jag är färdig med min artikel till Eos Föräldrabilaga. Men det är skönt med lite lugn, ska snart åka på lunch till skolan.. bara min söta pojke drar sig från staden hitåt också.

Jag tar två lediga dagar denna vecka, Torsdag och Fredag. Så istället ska jag till Vasklot och tjäna pengar. Den där känslan av att få pengar som jag själv kämpat för är otroligt skön.. jämfört med vilken jävlig känsla som sprids i kroppen när man får pengar i handen utan att ens ha bett om dem.

Idag gott folk spenderas hela kvällen med min pojke.. mmm, vad jag längtar!
och sen är det ju första semifinalen i Eurovisionen ikväll, det är ett måste för min del. Hela familjen sitter bänkade framför teven när Eurovisionen sätter igång, det har blivit en tradition hos oss.. även om det inte är lika intressant nuförtiden. Men det skulle kännas riktigt dåligt om jag skulle missa det :D haha.. så förhoppningsvis efter att min pojke lämnat mig (snyft) blir det en promenad och direkt efter är det chill på soffan framför teven med familjen som gäller.


Kommentarer

Fina bilder, fin blogg!

Besök gärna våran http://pilstyrarna.blogg.se :)

2009-05-13 09:50:37

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback