Falling to pieces

För er som inte visste så har jag haft sommarlov i några dagar redan, och visst är det skönt... det värsta är väl att jag inte kommer få se Nicklas så ofta och bara jag tänker på det börjar det svida i hjärtat. Men jag får försöka göra det bästa utav saken för vi har ändå tänkt oss en hel del i sommar. Nejmen visst blir det en bra sommar, sommarjobb - sköna kvällar med dom bästa - Wasalandia - bad & strand med min pojke och alla andra förstås.. det blir säkert bra.

Det här inlägget är skrivet baaara för Jennys skull, så varsågod! :)
Ska berätta om Helsingfors lite smått och allt annat som jag inte skrivit om ännu,
men först när bilduppladdningen funkar. Ha det bra!

Kommentarer
jenny -

haha, vad bra! ;D nu hadd jag några rader att läs! ;P

2009-05-27 12:47:25

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback