Senaste händelser


Står helt stilla i mitt huvud idag och inte har jag något att berätta heller.
Vad har hänt på sistone då? Absolut ingenting.

  1. Är på jakt efter en ny vårjacka och det börjar kännas helt hopplöst att hitta något fint i Vasa. Helst skulle det få vara en ljusbrun skinnjacka med bra kvalitét och inte för dyr. Men något sånt lär jag inte hitta.
  2. Ska äntligen få ett bankkonto att lägga mina pengar på och väldigt snart flyger det in en liten summa pengar där från denna grej. Känns otroligt skönt, även om det knappast blir något stort.
  3. Sen ska jag även skriva om mig själv och min uppväxt till Eos.. värt att nämna kanske.
  4.  ... vad mera? Inget, förutom att nicklas är sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback