Hej mitt vinterland


När jag idag öppnade ögonen märkte jag att det var lite extra vitt mellan mina fördragna persienner. Att sekunden senare dra bort persiennerna och mötas av ett vitt vinterland kändes smått magiskt, speciellt med tanke på att jag i något inlägg längre tidigare hade önskat mig 15 cm mera snö.

Nu blev det ju lite klurigare hur fotograferingen ska gå idag, snö kan bli fint, men kylan är ett värre dilemma. Antagligen löser det sig och jag får hoppeligen fina resultat oavsett vad, klockan två har jag prickat in min lilla photoshoot med Sofia! :) Skulle kanske kunna ta och snabbplugga bländare och slutare innan hon kommer? Om jag skulle ha tiden till det...

Kommentarer
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

Nej! :( Jag vill också ha snö! I förrgår snöade det HELA dan men ändå landade det inte på marken, eller det blev vatten! :/

2009-11-07 10:04:42
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

sv: haha aa gärna! >:D

2009-11-07 11:50:36

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback