Hösten, mässan och designer

Ibland skulle jag nästan kunna säga att hösten är finare än sommaren, så otroligt fina färger man bemöts vart man än vänder sig. Synd att det varar så kort tid...

 

Idag åkte vi på Know How-mässan från skolan, precis lika tråkig som alla andra mässor. Eller ja, vissa kan faktiskt vara roliga. På sätt och vis hade det nog varit rätt skoj att agera fotograf vid VYI's bås under mässan :) Om man varit tvåspråkig ja...


Tänkte ta och fortsätta med allt vad innebär bloggdesigner nu. Jag märker att jag behöver en paus från det, börjar känna mig en aning stressad men det ska nog gå, bara ni som väntar en design har tålamod att vänta hur länge det än tar.

Kommentarer

SV:

härligt !

det är bara bra här

kram

2009-11-19 19:05:32

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback