Jessies Design

Äntligen är Jessies design på plats! Hon ville ha flikar ovanför headern med tre popup-fönster som ni ser här ovanför. Headern skulle vara med bilder och bakgrunden vinröd och guldfärgad. Utgående från dessa önskemål fick Jessie en design som vi båda gillade, förhoppningsvis :) Hon fick också en Hiss & Diss-bild som jag antar ska användas i just den kategorin.

Var rätt mycket jobb med hennes design, men man kan aldrig få en utmaning för mycket ;)
Jag gjorde en design åt Jessie för inte så länge sen, och man ser ju att man redan nu har utvecklats smått. Grymt roligt när mina tidigare "kunder" kommer tillbaka :)

Kommentarer
Gossip girl - http://hotgossips.blogg.se/

du är så himla duktig, blev snyggt!

2009-11-12 20:03:05

kan du göra blogg design åt mig gratis? :) <3

kram.

2009-11-12 21:01:37

Hej, jag undrar bara hur många det är kvar som du ska fixa bloggdesignt till. För min design har blivit lite konstig och alla mina läsare vill att jag ska skriva och jag har inte skrivit på en vecka nästan.. :(



Mvh Johanna

2009-11-13 21:57:11

Javisst, självklart kan jag vänta. Jag undrade bara eftersom att jag trodde att du glömt att göra en design åt mig, haha.



Men nästa vecka blir säkert perfekt, tack så mycket. Ja, jag förstår det.



Ha det så bra!

2009-11-13 22:55:26
M i m m i s | D e s i g n - http://mimmisdesign.blogg.se/

Jättefin header!



Var längesedan jag kikade in här, hoppas allt är bra med dig :)



Mvh Mimmi

2009-12-12 14:16:23

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback