Lindushiiis Design!

Igår sysslade jag med en design åt Lindushiii! Hon gav mig rätt fria händer men önskade sig runda kanter i headern och en urklippt bild på sig själv. Jag är ju inte världens bästa på att klippa ut men som jag så många gånger sagt: Övning ger färdighet! :) Sedan ville hon även ha nya Menykategorinamn (bilder) och kommentarsbubblor.

Kommentarsbubblorna var rätt kluriga men funkade till sist, tur nog. Så här i slutändan är jag nog lite smygnöjd.


Ps. för er som gillar The Hills & The City kan ju kika på Lindushiiis andra blogg-> Hills&City där man kan läsa allt mellan himmel och jord om just Tv-serierna och de medverkande.


Kommentarer

Hejs, jag skulle gärna vilja ha en ny design! Skulle du kunna göra en åt mig?

addar dig på msn, så kan vi snacka där?:)

2009-11-11 19:29:03

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback