Om du lämnade mig nu



Ännu en såndär fin låt som man aldrig tröttnar på...

Jag tror det börjar vara läggdags för min del. Sov ju högst fyra timmar inatt och höll på att somna på tangentbordet redan runt niotiden, fast efter en kvarts powernap blev jag pigg och satt med designer framför ögonen hela kvällen.

Tänkte jag skulle se lite The Hills eller Laguna Beach innan jag somnar eftersom jag varit så upptagen med annat på sistone att även det lämnat efter. Men det gör egentligen inte så mycket, jag kan ta igen det nu.

Nu hoppas jag på en kreativ och aktiv lördag! Det skulle verkligen behövas med tanke på vad jag "bokat in" :) Gonatt alla ni som fortfarande sitter framför datorn och stirrar ;)

Kommentarer
- Moa ♥ - http://mosiie.blogg.se/

Håller med dig om låten. Den är såå fin! (L)

2009-11-22 09:52:57

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback