Onsdag

Det händer ibland att jag helt glömmer bort bilder jag tagit. För några dagar sen hittade jag en hel mapp med sådana bilder, bl.a. denna. Fotad med kitobjektivet. Såhär i efterhand blir jag lite imponerad över vad det faktiskt kunde åstadkomma, objektivet som jag aldrig gillade.

Man kan verkligen fråga sig hur jag som annars är rätt duktig på att komma i tid ändå försover mig tre gånger under... ja... två veckor? Hur lyckas man med det även om man har TRE klockor på väckning? Ja man undrar ju...

Direkt man försover sig känns det som att hela dagen är förstörd, även om man försöker göra det bästa av situationen.
Nåja, jag ska åtminstone försöka vara lite flitigare på lektionen så jag verkligen inte lämnar efter med jobbet. Lycka till säger jag bara.

Kommentarer
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

Jag har foton nu! :D är inne på msn så du vet! ;)

2009-11-18 15:41:04

sv: ja de skulle vara gulligt om du gjorde :)

Som jag skrev i mailet så kan jag vänta ^w^

2009-11-18 18:24:37
Jennifer på Fashioncut - http://fashioncut.blogg.se/

Man kan ju inte komma i tid jämt heller...



SV: Ja det tycker jag med :)

2009-11-18 19:19:16

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback