Söndag

Jag passar på att göra klart min manual till Reklamgrafiken nu när min bror jobbar eftersom jag inte har tillgång till programmen annars. Dags att skaffa kanske? Egentligen är inte min ork på plats idag men är lite sent ute så det är väl bara att ta sig i kragen ett tag.

Dagen kommer antagligen bestå av en ny bloggdesign åt en tjej, lite dusch och promenader och nedräkning till morgondagen. Längtar att få träffa Nicklas igen och att få "provköra" mina nya skor... stövlar med andra ord.

Hej så länge!

Kommentarer

hejsan :) jag har hört att du gör gratis designer, tror du att du kanske skulle kunna fixa min? :)

2009-11-02 21:53:36
The Hills & The City - http://hillsandcity.blogg.se/

Tack söta du =) Jag e jätte intreseerad men du kan väl säga till mig när det är min tur kanske tar lite nya bilder innan det blir min tur =)

2009-11-02 22:27:28

hejsan,



jo jag har gjort en header som jag tycker om, men jag är urusel på att koda in och så, så unddrar om du fixar designer gratis, eller om du tar betalt, och ifall det är gratis om du kanske skulle kunna tänka dig att fixa menyn och allt det bara att det är min header? :)

2009-11-03 15:54:37

tack, men vi får höras imorgon har migrän måste gå :(

2009-11-03 17:48:29

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback