Det här med bloggdesign...

Efter en hel dag med funderande och klick bland andra bloggar för att få lite inspiration till en ny bloggdesign tror jag att jag är nöjd. Jag tänkte mig hela tiden att det måste bli perfekt, se döläckert och professionellt ut... slutreslutatet blev något helt annat. Kan redan nu avslöja att det blev extremt enkelt och inte alls det jag strävade efter, men jag tror det är så jag vill ha det: ENKELT!

Jag har aldrig påstått att jag är duktig på design, för det är jag inte. Jag tycker trots allt jag är tillräckligt bra för att hjälpa andra som jag gjort en del på sistone, och tillräckligt bra för att göra eget till min blogg och slipper be någon om hjälp.

Till er som verkligen inte har en aning om hur man kodar bloggar och gör sina egna headers vill jag bara säga: Skaffa Photoshop och börja från grunderna! Ingen är bra på något utan att öva öva öva. Och det är precis vad jag gjort, för allt jag publicerar på bloggen är saker jag lärt mig genom att vara intresserad, fråga andra hur de gör si och så, läst om design och provat mig fram. Okej vissa gånger åker det kanske rent ut sagt åt helvete, men upp med hakan, ingen skada skedd! Börja om och lär dig av misstag.

Man ska aldri ge upp, även om det ibland faktiskt är hopplöst.

Kommentarer
The Hills & The City - http://hillsandcity.blogg.se/

hehe nu ska vi se.. Dom lever verkligen det livet, kanske är det inte lika mycket drama som framstår i avsnitten men det är ju deras liv, leva i la mycket pengar och en massa snygga kläder o så, men vissa saker kan vara uppgjorda=) hoppas du fick ditt svar=)



nu till ditt inlägg jag suger på design råkade ta bort min design på min privata blogg så nu ser den fattig ut,..=(

2009-10-24 20:43:29
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

Har du köpt Photoshop elller laddat ner gratis? :)

2009-10-24 21:40:30
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

sv: okej! :) jag vill så gärna ha photoshop! :/

2009-10-24 22:03:55
The Hills & The City - http://hillsandcity.blogg.se/

heheh söt du e =) hehe nej men dom lever ju det livet så det kan inte vara så jätte fake men tror inte att det här med att sno pojkvänner o grejer kan va så santhehe =)



ehhe joo jag kan det med koder o sånt men jag kan inte fixa photoshop på min minidata :S



2009-10-24 22:12:10

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback