Torsdag

Jag har slitit hårt hela sportlovet för att få ihop lite pengar, så förhoppningsvis kommer mitt lilla datorproblem vara löst snart! Mötte på alla från Eos-redaktionen igår, de var där på lunch och innan de gick informerade de mig om det aktuella. Senare flög det in två mejl i min inkorg med ytterligare information, jag blev glad och insåg hur mycket jag saknade att vara där.

Under alla år i grundskolan fick jag ofta höra att jag är väldigt bra på att skriva, men man vill förstås inte tro på sådant. När jag i våras skrev en artikel om mig själv till Eos föräldrarbilaga fick jag ytterligare en gång höra det och först då började jag tro på orden. De gav mig och mitt skrivade mycket självförtroende! Innan skulle jag aldrig kunnat tänka mig att jobba som journalist, men i nuläget är det verkligen ett alternativ. Tror dessutom att jag ska praktisera där i vår också! :)

Imorgon är min sista arbetsdag, skönt kan jag tala om för er! Ska vila ordentliget i helgen. Nu ska jag mysa för mig själv och sakna min pojkvän ännu mera, suck...

Kommentarer
Linnea Gröning - http://thistimes.blogg.se/

ja jag är verkligen intresserad av en ny design från dig :D Jag har addat dig på min nya msn nu så :) Krams

2009-10-16 07:11:02

Hejsan, Jag älskar din blogg!

Gör du bloggdesigner åt andra? Eller kan du tänka dig att kanske hjälpa mig?

Vore så skönt att få en snygg/fin blogg :)

Tack på förhand.

Mvh Linda

2009-10-17 09:35:50

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback