Lugn fredag


Har varit tomt här i nästan en vecka nu, min motivation har varit helt borta. Det har bara varit en hel del att hinna med, inte nog med att jag varit väldigt trött den gångna veckan... skola - hem - sova - äta - sova. Ska dock försöka samla krafter över helgen eftersom det är en hel del att hinna med i skolan just nu.

Jag och Nicklas tog igen måndagsplanerna som inte blev av och stack till subway innan vi åkte på våra första lektioner för dagen. En bra start på dagen! Men det var flera timmar sen vi kramade varandra hejdå och nu sitter jag med The Hills i famnen och en ångest som stundvis bubblat upp inom mig och stundvis helt försvunnit.

Kommentarer
The Hills & The City - http://hillsandcity.blogg.se/

Allt bra denna lördag??

2009-10-24 19:27:28

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback