Skön söndagsmorgon


(extra brus i bilder kan vara väldigt snyggt ibland! blev tyvärr för brusigt när jag laddade upp bilden...)

Sitter på sängen, fortfarande iklädd min Snobben-pyjamas. Känner mig otroligt morgonsnygg för en gångs skull, en underbar morgon. Har sen jag vaknat flyttat över alla mina bilder till lilla datorn och läst ett par sidor ur Ljudet av ditt hjärta (tredje boken i Twilight-serien!) ... man blir helt fast efter ett par sidor bara.

Men nu ska jag allt försöka få min dator fixad! Eller först behöver jag installationsskivan... som inte ens existerar. Lycka till säger jag bara.


Kommentarer
johanna [FOTOBLOGG] - http://mixband.blogg.se/

fin bild och fin blogg! :)

2009-10-16 09:34:58

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback