fixa datorn kanske?

Helt ärligt talat tror jag att jag ska ta och formatera min dator imorgon, min bror har visat lite hur man gör bara så kanske om jag har tur klarar jag mig på det. Om jag förstör precis allting får den väl bara stå och skräpa på mitt skrivbord tills min bror har tiden att göra något åt den.

Man måste våga ta riskerna ibland också, kan väl inte bli värre än vad den är redan? (allmänt otroligt slö, går inte att skriva i vissa program bl.a i photoshop kan man inte ändra dokumentstorlekar, på bloggen kan man inte skriva i kod/stilmallen... tror inte jag behöver fortsätta med listan?)

OJ, det fanns ju en hake med det hela! Mina bilder försvinner? Kanske jag borde säkerhetskopiera allting jag inte vill förlora först också? Tur jag kom att tänka på det innan jag raderat precis allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback