Linneas design


Det som jag från början trodde skulle bli otroligt enkelt visade sig vara svårare än jag trott... men endå enkelt(?) Linnea önskade sig en väldigt enkel design med en bild och lite text med, absolut inga mönster eller annat krimskrams. Att få in bilden med texten till en stilren header  kändes lite svårt för mig eftersom jag är van vid att ha med så mycket krimskrams i det jag gör.

Trots allt är jag nöjd, väldigt enkelt. En av mina snabbaste designer, på endast några minuter var allting klart! Kan alltid bli bättre... men såklart: övning ger färdighet!

Kommentarer

Va roligt att du tyckte om min kommentar, men jag var bara ärlig :)

Tycker om dina foton riktigt mycket :)

Själv fotar jag också, men har inte kommit så långt ännu. Håller fortfarande på att lära mig om min kamera och alla inställningar.

Min första kamera någonsin är den jag har nu Canon eos 450D :) Så det är inte bara om man inte lekt med någon annan innan.



Några bra tips?

Mvh Linda



Ps/ Man kanske kan hjälpas åt och ge varandra tips och trix :)

2009-10-18 07:49:31

sv: tack så jättemkt och detsamma :D



det är jättekul när folk gillar ens blogg :)



händer det något kul idag då?:)

2009-10-18 12:43:14

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback