Onsdag



Är väldigt trött för tillfället, men har tyvärr inte tid att sova. Tänkte cykla snabbt till bliblioteket och förnya lånet på en bok, senare ska jag börja med Solveigs design. Även om det är sjukt roligt att designa åt andra (roligare än åt mig själv!) så är det trots allt mycket jobb med det. Från att ha haft tre bloggar att fixa imorse har jag nu gått upp till sju... men som sagt är det sjukt roligt! :)

Undrar när jag ska hinna färdigt med min egen blogg, är trots allt lite halvfärdig som kanske de som kommenterat har märkt... och menyn där uppe är långt ifrån färdig... ja, det fixar sig snart hoppas jag :D

Kommentarer
isabelle | fotoblogg - http://iisssabelle.blogg.se/

okej, då gör jag det!:D

2009-10-28 20:34:14

Sv, okej, tack! :)

Ja, headern är färdig!

2009-10-28 20:46:11

Jag har all tid i världen, lov vet du! :)

2009-10-28 21:31:51
Anonym -

hehe okej =) ja det hade varit jätte snällt =)

2009-10-28 21:38:53

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback