Pulse perfection

Under åren som jag använt mascara har jag varje gång testat en ny men ännu inte hittat en som jag varit nöjd med. Den enda som varit helt okej var Isadoras Build-up mascara... Idag bestämde jag mig för att testa ännu en och det fick bli Maybelline's Pulse Perfection Vibrating Mascara!

Det speciella med denna mascara är antagligen att den vibrerar vid knapptryck. Varför kan man undra. Lättare att applicera eller något helt onödigt tillägg? Det får jag allt se för har inte hunnit testa den ännu, hoppas på goda resultat!

 


Kommentarer

Jag har en annan som vibrerar. Den som jag har är bra :)

2009-11-02 18:09:06
Anonym -

haha, vibrerande mascara.. holy hell.. wipes tear :'D

jaja, allt kommer man på! :D

2009-11-03 05:34:49

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback