btw

Har inte haft lust att uppdatera när varken min hårddisk(inga bilder) eller dator(trög bilduppladdning) är i skick. Jag har blivit lovad en splitterny hårddisk av Geotrack eftersom den gamla var totalt förstörd, så nu får jag vänta i en månad "bara". Annars så håller jag på med en ny design, vilket inte går något vidare tack vare datorn (klageri klagera? :D)

En sak som gjorde mig glad i måndags var iallafall när Eos-tidningen damp ner i brevlådan. Egentligen är ju själva tidningen ganska liten i sig, men det känns ändå stort att se sitt eget jobb tryckt i en tidning. Nästa nummer blir väl ännu mer spännande, där kommer bland annat mitt syn på livet som invandrare i Finland vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback