how good can it be

Jag är antagligen världens sämsta sjuttonåring på att rita, framför allt på att illustrera! Fast när jag åstadkom detta "mästerverk" blev jag lite stolt, och min pojke satt bara och fnissade åt den.

Imorgon bär det av till Jyväskylä med alla svenska mediestuderanden, gratta mig om jag orkar stiga upp fem bara! ...om inte ännu tidigare, haha. I helgen ska jag försöka slänga ihop en ny design till bloggen, måste passa på medan min bror jobbar och jag har tillgång till en superdator, min dator kan om nån vecka dödförklaras.

Sist men inte minst: stort grattis till Anela som fyller 17 idag!


Kommentarer
The hills & The City - http://hillsandcity.blogg.se/

inte mycket sitter o fixar lite med bloggen hehe =)

2009-09-24 18:40:48
MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre. - http://menjagvetinte.blogg.se/

tack så jätte mkt :D

2009-09-24 19:32:58

Lycka till med nya designen!

2009-09-25 10:29:16

♥♥Kan jag få en design? Snälla?:)♥♥

2010-02-13 23:09:48

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback