just because

En aning känsloladdad dag kan man väl säga. Kännt mig smått svag och nära-att-svimma så gott som hela dagen. Men med Nicklas vid min sida kändes det allt mycket bättre ändå. Kom hem med tre nya plagg från Gina också. Och på tal om Gina misslyckades min beställning, så nu blir det att beställa ännu en gång. Men jag är glad så länge jag får det jag önskade mig från första början!

Är grymt trött, fast jag är tvungen att städa och skriva konst&kultur ännu idag. Senare kommer kanske Sofia över hit eftersom hon bett mig designa hennes blogg. Men får se OM hon kommer. Annars frågade jag även henne om hon vill ställa upp som modell åt mig någon dag och jag fick ett Ja. Jag vill lära mig hantera kameran bättre. (Övning ger färdighet, that's why!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback