Lördag

Blir antagligen bara en lugn dag, skulle kunnat åka till Karperö på ungdomsdans med alla andra idag men det är inte lätt när man är fattigare än gatan. Trots allt känner jag ändå att det inte längre är min grej, tro det eller inte men jag känner mig för gammal för sådana happenings. Hade ändå gärna träffat alla på annat sätt.

Så mina planer för dagen är väl en ny design och att få bort ALLT från min externa hårdskiva, måste springa in på Geotrack och lämna den på reparation på måndag. Kanske jag bara inbillar mig felen men bättre att få den fixad medan grantin är i kraft ännu än att senare behöva betala för reparationen eller en helt ny hårdskiva.

Dagens elektronik är allt annat än hållbar, eller så är det fel på ägaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback