nytt objektiv


Gissa vem som är stolt ägare av en Canon EF 50mm f/1,8 ll? Det lilla färgstarka objektivet?

JOOO, vem annan om inte Inela! :D köpte det sista, vilken tur jag hade med mig idag. Måste tacka er tjejer som sponsrade med ett presentkort när jag fyllde år, ni är allt guldvärda!

Annars så hittade jag ett billigt megazoom-objektiv från Clas Ohlson som jag tänker inhandla nu någon vecka också. Clas Ohlson är inte så speciellt lockande, gillar inte att köpa dyra saker från allt-o-allo-butiker... men jag tror jag passar på den här gången, måste helt klart tänka på att DE inte är tillverkarna utan Tamron!

Till det objektivet sponsrar min bror en liten summa. Börjar hända grejer i min kameraväska nu alltså :D next up efter zoomobjektivet är absolut en blixt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback