talk you down

Dagen i sin helhet har mest bestått av lugna stunder med min bror och hans flickvän. Sett på film, spelat kort och sådär... nu ska de fixa till sig lite och senare vara mina modeller så jag kan testa det nya objektivet lite seriösare. Härligt!

Hoppas på bra bilder, satt just och försökte ställa in lite egna inställningar men antingen blev allt svart elr röd-orange-gult så får hoppas att jag får det fixat sen när det gäller i alla fall. Annars börjar jag vara klar med designen jag höll på med, väntar bara på svar från tjejen om hon är nöjd eller om något ska ändras ännu.

Btw ska jag nog hinna göra om min egen blogg någon dag också, har bestämt med Sofia att hon ska ta lite bilder på mig också sen när hon ska vara modell åt mig. Tyvärr har jag inga vettiga bilder just nu att pryda bloggen med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback