Taggad för nya kunskaper!



Många tycker det tråkigaste motivet är just växter och jag håller med. Men det är dock ett bra sätt att öva sig på fotografering. Jag testade lite mera avancerade inställningar idag och nu känner jag mig verkligen taggad att fortsätta lära mig! För inte så länge sedan började jag fundera att vad är det jag håller på med egentligen? Är media verkligen vad jag vill, vill jag faktiskt jobba med foto och liknande? Däför har jag inte rört kameran på flera månader... men nu vill jag, jag vill lära mig, jag vill bli bra och utvecklas.

Innan tänkte jag att det är alltför svårt med alla dessa inställningar med bländare, slutare och iso... men nu känns det som att jag kanske ändå skulle kunna lära mig något.

Därför ska jag skaffa mig ett nytt objektiv, något som är bra för porträttfotografering och har någorlunda bra zoom. Tips? Måste bara hitta ett passande! Next up efter objektivet blir en blixt eller så satsar jag stort på en ny dator eftersom den nuvarande är väldigt nära döden just nu.

Kommentarer

*Svar:* Sjukt bra objektiv!

2009-09-05 23:34:37

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback